Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Itt a Nyár!

2012.06.18. 16:48 | argu fisto | 10 komment

Sziasztok! Tudom, egy jó ideje nem jelentkeztem, de most a suli végén nagy volt a hajtás, és néhány tantárgyból kétesre álltam, ezért készülnöm kellett. De most már végre vége a sulinak és újra itt vagyok! Nos a részeimet természetesen folytatom, ciki de még nem fejeztem be a 2.évadom 22. részét, mert mindig valamivel elvoltam foglalva. A szerepjáték nyár alkalmával kis újításon esik majd át. Ha a Clone Warsról érkeznek hírek szokás szerint azokat is megosztom veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr264596303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence1997 2012.06.18. 17:43:26

ja, és am kijött jobb minőségben az előzetes.

argu fisto 2012.06.19. 15:30:55

@Bence1997: Már mint az előzetesre gondolsz? Mert ha igen akkor, azt láttam!

Bence1997 2012.06.19. 17:08:10

@argu fisto:
vegso_trailer_season_3
am ezt nézd meg, amit írtam a 3. évadom végső előzetese, és írd le jó BŐVEN, hogy mit vársz tőle!

Bence1997 2012.06.20. 10:45:06

ja és kijött a nyári előzetesem. Remélem, hogy már nagyon várod a részeket, mert ha megnézed, és elolvasod, majd csak el fogsz ámulni, mivel benne van a Quewro i csata + dathomir és a mustafari küldi + IRIDONIA és a varázslók!

Bence1997 2012.06.20. 13:20:04

am jövő szerdán lesz már 1 éve, hogy elindítottad a 2. évadodat. :D 27. én

Bence1997 2012.06.22. 12:30:09

teláltam egy jó hírt darth maulról, vagyis ez egy képregény, ám ez lehet a folytatása. Mivel Tom Taylor ír egy képregényt, melynek az a címe:
Darth maul: Halálos ítélet.
Olvastam, hogy ugye savage és maul összefog, és elindulnak. Valaki vérdíjat tűz ki a fejükre. és akkor ők nem tom mit csinálnak, de asszem vannak benne azok a lények, akiket savage meg akar ölni az előzetes végén. tudod, amikor pörgetve megy a lézerkard. No de akkor így lesz szerintem, hogy obi utánnamegy, és megütköznek, majd meglógnak. maulék elérik ezt a vérdíjas embert, és jól megleckésztetik, ám a fejvadászok rájuk találnak, és egy harc jön létre. Majd azt is olvastam, hogy valami bányászos üzletemberrel ( lehet hogy azok a mittomének az előzetes végén ) kötött üzletet savage. de ki tudja?
én ezt így elképzelném.

argu fisto 2012.06.22. 17:57:36

@Bence1997: Hát az lehet, hogy tényleg ez lesz a folytatás! Én valahogy úgy képzelem el, hogy Obi és Ventress ugye elmenekültek. Lehet, hogy követik Maulékat, de lehet, hogy ők tűzik ki a vérdíjat Maulékra, de az is lehet, hogy Maulék követik őket. Na, majd meglátjuk mi lesz. A vérdíjat meglátják a fejvadászok, és azonnal elindulnak, hogy megtámadják Maulékat. De Obi és a Jedik is támadnak. Szerintem a Jedik és a fejvadászok összefognak a két zabrak ellen és együtt támadnak. Azokat a fura szerzeteket akik a trailer végén voltak, csak úgy tudom elképzelni, hogy segíteni akarnának Maulon, de aztán átverik Mault, és ő ezért bosszút áll, de lehet, hogy úgy van, ahogy te mondod. Mindenesetre már nagyon várom az 5.évadot. Én még nagyon kíváncsi leszek a Death Watch folytatására. Lehet, hogy Satine meghal? Ki tudja lehetséges, de majd úgyis kiderül. Aztán lesz az Onderonon a csata, lehet hogy azzal kezdenek. Lesz még Embo vadászakciója, na arra kíváncsi leszek, de még mindig nem értem, hogy Embot most lefizette valaki, hogy támadjon rá Anakinékra vagy miért teszi mind ezt?

Bence1997 2012.06.22. 18:14:48

@argu fisto: ja, és ott van a nyári előzetes, amiből többet megtudsz a Quewro -i csatáról, a varázslókról, és a többiről is.
süti beállítások módosítása