Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Szinkronos értékelés: 4. évad 1. rész: Háborgó Tenger

2012.04.10. 17:00 | argu fisto | Szólj hozzá!

Nos itt ennek az évadnak az első szinkronos értékelése. Na de akkor nézzük is, hogy milyen volt!

Az értékelés: Nos természetesen mielőtt megnéztem volna a részt magyarul, angolul is megtekintettem újra. Kezdjük azzal, hogy Yodának, Windunak, Dookunak, Anakinnak és Ahsokának hangja maradt a régi ( azaz Versényi László, Kőszegi Ákos, Szilágyi Tibor, Moser Károly és Molnár Ilona). A Padme visszakapta a régi hangját ( Zsigmond Tamarát, aki gyereke születése miatt nem vállalta két évig a Naboo szenátorának szerepét). Sajnálatos volt hallani, hogy Kit Fisto is új hangot kapott, szerintem a régi jobban illett hozzá, de az is lehet, hogy azt már megszoktam, na mindegy, ez annyira nem tetszett. Rex ugyan csak egyetlen egy mondat erejéig szólalt meg, de azt sem a korábbi hangján. Nagyon remélem, hogy a régi hangja ( Berzsenyi Zoltán) most csak azért nem állt be ebbe, mert nem akart egy mondatot elmondani, mert hamarosan érkezik az Umbarás történetszál, ahol Rexnek nagy szerepe lesz. Lee- Char herceg hangja egy kicsit talán túl idős volt hozzá. De a végére már megszoktam, úgy hogy ezzel nem volt nagy probléma. Ackbar admirális hangja is elfogadható volt, és a moncala szenátornak is. Aztán jött az ami nekem nagyon, de nagyon nem tetszett. Már a rész megnézése előtt, féltem, hogy Riff Tamsonnak nem tudnak megfelelő hangot adni. Ugye az angol hangja egy magas hang, de ennek ellenére ő egy mély recsegő hangot kapott. Ez nekem nem tetszett. Összességében érdekes lett ez a szinkron. Tamson és Fiston kívül a többieké jó volt. Tehát annyira nem vagyok megelégedve vele.

Szinkronok:

Anakin Skywalker- Moser Károly

Ahsoka Tano- Molnár Ilona

Yoda- Versényi László

Mace Windu- Kőszegi Ákos

Padme Amidala- Zsigmond Tamara

Dooku gróf- Szilágyi Tibor

Kit Fisto- ?

Lee Char herceg- ?

Ackbar admirális- ?

Riff Tamson- ?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr864381196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása