Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Meg van a megoldás!

2011.10.20. 12:45 | argu fisto | 6 komment

Sziasztok! Csak gyorsan felugrottam, és találtam egy nagyon, de nagyon érdekes videót. A videó egy játékról szól, nem tudom a nevét. A lényeg az, hogy benne van Maul mint kiborg. Na és a kép amit kiadtak nekünk, ugyan úgy néz ki mint a videóban a kiborg Maul. Tehát szerintem miután lezuhant, valahogy túlélte, és robotlábakat raktak neki. Azt nem tudom, hogy. De itt a videó nézzétek meg ti is. Várom a véleményeket!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És itt van még egy kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr333317368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ERgabi 2011.10.20. 16:16:36

Írtad hogy nem ismered ezt a játékot.Ez a star wars Jedi Knight Jedi Academy.Bármikor felismerem a sítulát (ezerszer végigvittem).Attól tartok ez a videó nem igazán bizonyíték arra hogy Darth Maul él.A Játék elég régi és mióta kiadták több újítás kiegészítés készült hozzá.Köztük a legismertebbet egy török származású rajongó készítette(a kiegészítő neve az hogy KoTF), most nem vágom fejből a nevét, és abban minden star wars rész minden Jedije sőt még azok is akiket nem láthattunk bennevannak.Darth Maulból is kb 3 féle van.Mondjuk én nem láttam félig gép félig zabrak verziót de ilyen alapon bárki aki ért hozzá egy kicsit is könnyűszerrel tud csinálni egy karaktert amivel aztán játszhat is.

Megjegyzés:Ahogy most nézem ezt a képet Maulból elég sokat levágott Obi-Wan szerintem tuti nem élte túl.:\ De nagyon reménykedek :D

argu fisto 2011.10.20. 17:13:29

De én igazából azért gondolom így, mert nézd meg a képet amit Lucasék adtak ki ( a bejegyzésbe az első kép). A videóban is úgy néz ki, mint a képen. Tehát én ebből már azt gondolom, hogy így oldják meg, és mi van ha robotlábakat kapott. Mert azért a képen amit említettem, ott is valahogy mozog. Szerintem csak így lehet, vagy szellemként. De annyira húsvérnek tűnik, és egy régebbi videóba aminek a címe: Darth Maul returns, ott is ugyan olyan villámokat szórt mint itt a játékba. Én ezért gondolom azt amit írtam.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2011.10.22. 08:46:31

Nem tudtam,hogy ezt hova tegyem,ezért ha nem haragszol ide írom,mint a legfrissebb bejegyzésbe:
Kamino: A verseny elkezdődött!
kamino.gportal.hu
Jelentkezz te is a Star Wars-os webszerkesztők versenyére!

argu fisto 2011.10.22. 10:33:03

@Swmaster: És tulajdon képen ezen a versenyen mit is kell csinálni?

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2011.10.22. 10:38:34

Lesznek SW-s weblapszerkesztéses feladatok és ezeket kell megoldani.Minden feladatra egy hetet kapnak a versenyzők és utána eldől,hogy kik mennek tovább és így folytatódik ez egészen addig,amíg el nem fogynak a kiesők és meg nem lesz a győztes.
A versenyhez minden versenyzőnek létre kell hoznia egy verseny-oldalt,amit a verseny alatt fejlesztget és kiteszi rá az adott heti munkáját.Ez így érthető?

Bence1997 2011.10.22. 21:46:47

hello. a 7. rész jövő héten lesz, azaz a darkness on umbara.
nekem meg jövő szombaton a front attack, ami egy kitalált bolygón lesz, azaz a bqoouen -en. Nézzétek meg a spoiler -es videóját, illetve a leírását. Majd olvassátok el szombaton.
süti beállítások módosítása