Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Csata!!!!! (1.rész)

2011.07.12. 11:12 | argu fisto | 51 komment

  Itt Fox parancsnok beszél! 190-es Légió feladatot kaptunk! Egy gonosz fejvadász ólákodik a városban. Nagyon veszélyes, és minél előbb el kell kapnunk. Azt még nem tudjuk vannak e társasi, de valószínűleg igen. Uraim, most rajtunk múlik rengeteg ember élete. Jól kell dolgoznunk. Indulás!

Szereplők: Fox parancsnok, Jek hadnagy, Stone hadnagy, Cad Bane, Jabba, kalózok, Hondo Ohnaka, Aurra Sing, droidok, nautolan férfi, Grievous, Dooku gróf

Helyszínek: Corusant, Tatooin, Florum, Kashyyyk

                                      ( A játék a hozzászólásban játszódik)

                                            Lezárult !!!

                                       

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr203060040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2011.07.12. 11:17:11

Fox parancsnok: Uraim! Itt vagyunk a Szenátusi épület előtt. Három taxival megyünk a xx. kerületbe. Ki jön velem?

Bence1997 2011.07.12. 11:24:30

Jek hadnagy: én, parancsnok.

Bence1997 2011.07.12. 11:25:59

Jek hadnagy: Készen állok, akár a halálomig is harcolni önért, és a köztársaságért.

Bence1997 2011.07.12. 11:44:16

Jek hadnagy: Készen állok. Mikor indulunk?

argu fisto 2011.07.12. 12:18:30

Fox parancsnok: Azonnal!
Történet: Elindultunk ( rajtunk kívül még két klón van velünk, meg egy niktói aki a taxit vezeti) és észreveszem, hogy egy másik taxi követ minket. Nem nagyon gyanakszom, de azért rajta tartom a szemem. Hamarosan megérkezünk a célhoz, ami egy régi gyárépület. A taxist kifizetem és elindulunk a gyár irányába. Elhagyatott hely.

argu fisto 2011.07.12. 12:23:28

Fox parancsnok: Látom, hogy egy másik taxi is pont ide érkezett. Egy weequai férfi száll ki belőle, majd mikor meglát minket elszalad. Azonnal utána megyek, és megkérem a hadnagyot, hogy maradjon a katonákkal, és azonnal szóljanak, ha valami gyanúsat látnak.

Bence1997 2011.07.12. 12:34:35

Jek hadnagy: Megértettem, majd lelapulunk az egyik láda mellé. Aztán hirtelen neszt hallok, aztán odaszólok az egyik klónnak, hogy figyeljen ki. Az kifigyel, mire három trandhosan -i elkezd ránk lőni.
- Kapitány! Segítség kéne.
De az egyik lövés elmegy mellettem, de nem sérülök meg. Aztán egy másik lövés az egyik klón lábát találja el.

Bence1997 2011.07.12. 12:38:46

Jek hadnagy: Aztán sorozatos lövés hallatszik. Majd kinézek, és látom, hogy még kettő trandoshan -i is ott van. Az egyiknél minigum. Elkezd lőni minden felé.

Bence1997 2011.07.12. 12:57:28

Jek hadnagy: Kapitány! Kapityán! Segítene, kérem.

argu fisto 2011.07.12. 15:06:16

Fox parancsnok: Eltaláltak! Nem érzem jól.... majd a földre esek. Egy Gunship közeledik feléd és leszáll a trandoshanak elő. A klónok a Gunshipból kiszállnak és lelövik a trandoshanokat. Közben engem elrabolnak és elvisznek valahova. Utolsó amit láttam, hogy egy kommandó droid bemegy egy kisebb bejáraton a raktárba. Utána kábítólövedékkel valaki lelőtt.

Bence1997 2011.07.12. 19:56:00

Jek hadnagy: Hol van a parancsnok... Ám megjön épp idejében a gunship, és elmenekülünk. A trandoshan -ok elmenekülnek, majd egy kis vadászgép emelkedik a magasba, majd elszáll. Én, és két társam addig visszaindulunk a szenátusba. Ám megkérem a pilótát, hogy kövesse a trandoshan -okat, hogy merre mennek, mert biztos ahol lesznek, ott lesz a parancsnok is. A pilóta beleegyezik, majd megfordulunk, és célba vesszük a trandoshanok vadászgépét. Majd hiperűrugrásra lépnek, majd mi is.
- Kövessük őket, mert elvezethetnek a rejtély megnyitójához. Aztán megtaláljuk a trandhosan -oknál a fejvadászt.

Bence1997 2011.07.12. 20:00:18

Amúgy 5 trandoshan van. Ebből 3 -t lelőttek, akik egy-egy láda mögött bújkáltak, ám kettő túlélte, mert az egyikük egy sarokban volt, a másik ( minigumos ) pedig egy ablak mögül lőtt.

argu fisto 2011.07.13. 10:20:58

Fox parancsnok: Hol vagyok? Kinyitom a szeme, és két kommandó droidot látok. Valamint itt van a wequai férfi is. Próbálom megnézni hol vagyok, de nem tudom. Körülöttem falak vannak előttem két kommandó droid, mögöttem pedig egy halott ember. Hirtelen egy ajtó nyílik ki és bejön rajta egy nő. Oda jön hozzám. Megfogja a fejem és lövedékkel elkábít.

argu fisto 2011.07.13. 10:24:03

Stone hadnagy: Jek hall engem? Jek? Nem hall. Küldök neki egy holoüzenetet. Jek itt vagyunk Corusanton. Egy duroi fejvadász lelőtte az embereimet. Üldözőbe vettem és most csapdába estem egy sikátorban. Kérem segítsen. Stone hadnagy.

Bence1997 2011.07.13. 12:38:52

Megérkezünk egy piros lávás bolygóra, a Mustafarra. Ekkor viszont a trandoshan -ok vadászgépe elkezd ránk lőni. Mi megfordulunk, majd lelőjük a pilótát. A trandoshan vadászgép pedig elkezd zuhanni a bolygó felé. Ekkor viszont egy üzenetem érkezik Stone hadnagy -tól. Kéri, hogy segítsek. Odaszólok a pilótának, hogy irány Corusant.

argu fisto 2011.07.13. 17:45:19

Stone hadnagy: Előttem van kettő kommandó droid. Én egy doboz mögül nézem őket. Megérkezik hozzájuk a célszemély Bane. Valamiről beszélnek.

argu fisto 2011.07.13. 17:47:48

Fox parancsnok: Felébredek. Egy börtönben vagyok. Magna Guardok őrzik a kijáratot. Látok egy feliratot amin ez áll: Citenda börtön, 3.emelet, 24-es cella. Küldök Jeknek egy üzenete: Segítsen! Elfogtak és a Lola Sayu nevű bolygó híres Szeparatista börtönében vagyok.

Bence1997 2011.07.13. 18:24:09

Jek hadnagy: Megérkezünk Corusantra. Aztán megtaláljuk azt a sikátort, amiről Stone hadnagy beszél. Aztán odamegyek hozzá, aki észrevesz, és megállít. A két kommandósdroid meglát, és elkezd tűzelni rám. Én megfordulok, és bebújuk egy doboz mögé, és onnan lövök. Az egyik el is találja, és a kommandósdroid a földre hull. A másik eközben kinyírja az egyik klónt, ám én rögtön ott termek, és végzek az utolsó kommandósdroiddal is. Majd még épp idejében odaérek Stone -hoz, és megfogom a fejvadász ruháját, ám csak elmenekül, ám egy kis szövet ott marad a kezemben.: Nos, ez jobb mint a semmi. Gyerünk, elemezzük. Ám ekkor egy hívás érkezik Fox -tól. Citenda. Lola Sayu. Okés. Odemgyünk. Azzal elindulok a gunship felé. Közben elmondok Fox -nak, hogy mit tegyen: Először is valahogy bird ki! Vagy csak szökj meg, de óvatosan. Aztán találkozunk. Eztet el is küldöm neki, majd a gunship -be beszállva elindulok egy köztársasági cirkál felé, majd amikor beérünk a hangárba, elindulunk Fox parancsnok kiszabadítására.

argu fisto 2011.07.13. 18:52:07

Cad Bane: Ezek az idióta klónok nem tudják, hogy bombákat szereltem a cirkálóra. Ha ha ha ha ha!

argu fisto 2011.07.13. 18:56:58

Fox parancsnok: Á üzenetem van. Megnézem és válaszolok:Nem tudok kijutni, mivel ez a Szeparatisták legjobban őrzött börtöne. Még egy Jedinek is nehéz a kijutás. Ráadásul megtudtam a tervüket, ezért nem viszem válságra a bőröm.

argu fisto 2011.07.13. 18:57:47

Cad Bane: Todo! Küldj kémeket a hajójukra. Tudják meg mi a terve ezeknek a bénáknak!

Bence1997 2011.07.14. 09:12:06

Jek hadnagy: Elérjük a Lola Sayu -t. Hamraosan megjelenik néhány keselyű. Nem foglalkozok vele, hanem egyenesen lemegyünk a bolygóra. Ám a leszállónál veszélybe, vagyis csapdába kerülünk.

argu fisto 2011.07.14. 16:57:40

A hajó felrobban és maguk megsebesülnek. Közben engem elvisznek a kihallgató terembe kihallgatni.

Bence1997 2011.07.14. 16:59:09

Jek hadnagy: Stone, hall engem? Nem hall. Felkelek, és látom, hogy két klón, akik Corusanton is velem voltak, ott vannak mellettem. Szóval ennyien maradtunk. Ám ekkor két klón is megjelenik mögöttem. Aztán jönnek a droidok, és körbekerítenek bennünket. Én egy hődetnátort dobok közéjük, mire felrobban, és így szabad az út Fox felé. Útközben még találkozok Stone -nal, és még egy klónnal. Így már hatan vagyunk.

argu fisto 2011.07.14. 18:05:11

Ám ekkor egy kommandó droid osztag támad meg benneteket. Engem vissza visznek egy másik börtönbe. De nem tudom melyik emeleten vagyok. Üzenetet küldök közben Corusantra Fil kapitánynak: Elfogtak engem és a Lola Sayun lévő Citenda Szeparatista börtönben vagyok. A fejvadász még valószínűleg ott van Corusanton, és segítséget kért a Szepiktől, tehát legyenek
felkészültségben. Jek hadnagyról semmi hírt sem tudok. Hirtelen azonban bejön 6 magna guard és 2 kommandó droid akik meglőnek engem és tudomást szereznek az üzenetről. Én elájul, de az üzenet szerencsésen célba ér. De az üzenetet, így már Bane is tudja, hisz a droidok közlik vele. Én pedig ájultan fekszek a börtönben. Hogy melyik cellában nem tudom és már kezdem a reményt is elveszíteni, hogy megmenekülök innen valaha.

argu fisto 2011.07.14. 18:08:52

Fil kapitány: Megpróbálom elérni Jek hadnagyot. Jek hall engem? Megtámadtak minket. 3 Szeparatista fregatt van a város fölött. A droidok ellepik Corusantot. Egy csomó katonát elvesztettünk. Segítsen!

argu fisto 2011.07.14. 18:09:26

Cad Bane: Most pedig elmegyek a Tatooinra. Itt már úgy sincs szükség rám.

argu fisto 2011.07.14. 18:10:45

Fil kapitány: Meglőttek! Nem bírjuk sokáig tartani a droidokat. A Szenátusi épület felé tartanak. Sűrgősen segítség kell aaaaaaa....

argu fisto 2011.07.14. 18:11:51

A börtönhöz közben megérkezik egy szeparatista erősítés. Minden emeletre 200 rohamdroidot küldenek.

Bence1997 2011.07.14. 18:33:08

Eközben én, és a klónok, Stone -nal védekezni próbálunk. Ám ekkor egy piros sugárlövedék találja el az egyik klónt, aki ettől megsérül. Én behúzódok egy fedezékbe Stone -nal, és ott írtsuk a droidokat, majd Stone eldob egy hődetonátort, majd bumm. A kommandósdroidok megsemmisülnek. Hátulról újabb droidok jönnek. Én, és Stone megmondjuk a többieknek, hogy védjük őket, addig amíg tudják, majd utánuk megyünk. A klónok elfutnak, majd mi elkezdjük irtani a droidokat. Amikor már a fél droid fekszik, jönnek a droidekák. Stone -nt eltalálják, majd elkezdünk futni. Az ajtó sajnos bezárul, és minket csapdába ejtettek a droidok. Ám eközben a többi klón bent van, és ez talán remény lehet valameddig.

Bence1997 2011.07.14. 18:52:38

Jek hadnagy: Miközben megyünk, egy titkos üzenetet küldök el Corusantra. Nem vesznek észre, így talán el tudok lógni. És sikerül is egy trükkel. Ám Stone -nt elvitték. Eközben két rohamdroid jelenik meg előttem, én viszont lelövöm őket. Majd megyek, és útközben találkozok a klónokkal. Beszélek velük. Aztán hallok valamit. Egy üzenet. Előveszem, és megnézem. Baj van Corusanton. Akkor jó nagy slamasztikában vagyunk. Elfogták Fox -t, és most Stone -nt, meg a fejvadász ellógott. Aztán itt vaygunk egy szepi börtönben, na meg megtámadták Corusantot. De jó. Na de hagyjuk. Előremegyek, majd intek a többinek, hogy jöhetnek. Megmondom nekik, hogy most az a legfőbb dolguk, hogy keressék meg Fox -ot, míg én kimentem Stone -nt. A többiek bólintanak, majd elmennek a komunikációs terembe, de óvatosan. Addig én elindulok, és később veszem csak észre, hogy hátam mögött négy rohamdroid van. Az egyiket lelövöm, majd a másikat is, meg a harmadikat is. A negyedik elmenekül, de én őt is lelövöm. Majd hallom, hogy üzenete érkezik az egyik droidnak. Megnézem.: T-23 -as jöjjön a 7. emelet 12 -es cellájába.
Biztos, hogy ott van Fox. Megnézem az egyik cellát. 2. emelet, 4 -es cella. Akkor nyomás fel a hetedikre. Útközben találkozok Stone -nal, akinek szerencsés módon, de sikerült kiszabadulnia. Így elindulunk a 7. emeletre, útközben pedig ötletelünk, hogy hogyan segítsünk megszöktetni Fox -ot.

argu fisto 2011.07.14. 19:33:58

Engem közben egy újabb cellába visznek. Ott egy magna guard botjával megráz. Én elájulok. A rohamdroidok droidikákat küldenek minden folyosóra. Közben Bane üzen az egyik droidnak. Csak annyit hallok, hogy azt mondja a droidnak, hogy vigyenek engem, de a végét nem hallom. Felemelem a fejemet, de ekkor egy altató lövedék eltalál.

argu fisto 2011.07.14. 19:39:47

Felébredek egy hajón. Körülöttem 2 kommandó droid, két niktói, 1 tw'ilek, és az a nő akivel már találkoztam. Megkérdezem, hogy hol vagyok. A válasz ennyi: A halálsólymon! Utána megint kapok egy kábító lövés. Mázlimra kilátok az ajtón mivel bejön egy droid a terembe és kinézek az ajtón. A hiperűrben vagyunk. Üzenetet kapok: Kedves parancsnok! Remélem emlékszik rám. Tudomást szereztem róla, hogy mi történt önnel, és a segítségére sietek. Láttam, hogy a barátai ott vannak a Llola Sayun. Láttam azt is amint elviszik a hajón. Utána menetem volna, de a droidok elkaptak és nehezen sikerült szöknöm. Most már a hajómon vagyok. Próbálom magát megkeresni. Remélem nem sokára viszont látjuk egymást: Üdv: ttx

argu fisto 2011.07.14. 19:40:37

Persze ti ( Jek, Stone) nem tudjátok, hogy engem elvittek a bolygóról.

argu fisto 2011.07.14. 19:42:23

Klón katona: Jek hadnagy jelentkezzen! Corusanton betörtek a Szenátusi épületbe és több szenátort is megöltek. Nem bírunk a droidokkal, egyre többen halnak meg közülünk. Kérem segítsen!

Bence1997 2011.07.14. 19:59:27

Jek hadnagy: Elértük a 7. emeletet. Aztán megkerestük a 12 -es cellát, majd betörünk rajta. Senki, csak egy magnaguard. Stone lelövi, aztán én megnézem, hogy hagytak -e itt valamit. Igen. Egy klónnak a vérét. Csak kicsike, de le lehet nyomozni, hogy hová vihették Fox -ot. Eközben megjönnek a klónok, és azt felelik, hogy Fox nincsen itt. Stone elmondja nekem, hogy most mi legyen. Én elkezdek gondolkozni, ám kapok egy hívást, hogy betörtek a szenátusba, és több szenátort is megöltek. Szóval már kész káosz van.
- Rendben van. Maguk keressenek egy hajót, és utazzanak el a Corusantra, segíteni. Addig én, és Stone hadnagy megkeressük Fox -ot. Ám nincsen itt a bolygón. Akkor valami nincsen rendjén. Ám amikor elmennek a klónok, eszembe jut valami. Előveszem a fejvadász egyik leszakított ruhájáról a szövetet, és elemzem. Tatooin. Hát persze. És nézzük, hogy ki tudom-e deríteni, hogy hol van a parancsnok. ......................................
És, megvan. Egy hajón van, és a hiperűrben szállítják el. Méghozzá Tattoin -ra.
- Gyerünk a Tatooin -ra! - szólalok meg, majd kiviharzok a cellából, majd lemegyek a földszintre.
- Mi csináljunk? - kérdezi tőlem Stone.
- Először is elvisszük a klónokat Corusantra, majd kirakjuk őket valahová, majd elindulunk a Tatooin -ra!
Azzal kiérek a klónokhoz. Ám eközben jönnek a droidok százával. Mi persze könnyedén megszökünk, majd hiperűrugrásra lépve, elindulunk Corusant felé.
Majd miután leszállítottuk őket a szenátus elé, megfordulunk, és elindulunk a Tatooin felé.

Bence1997 2011.07.14. 20:04:27

A klónok eközben hátrálnak, ám mi még a távozásunk előtt megbénítsuk a helyzetüket, és így nyert esélyünk van itten. Majd miután elmegyünk, a klónok előremennek, majd szétzúzzák a droidokat. Aztán megjelennek a szenátoroknál. Lelövik a droidokat, ám nem az egészet. Jönnek még. Így hát menekülniük kell. De azért egy sikeres terv keretében sikerül kipusztítani a droidokat a körletből. Majd az egyik klón azt mondja, hogy van egy biztos terv, de ezt csak addig kéne megtenni, amíg Jek, és Stone ki nem szabadítsák Fox parancsnok -ot, és nem jönnek vissza ide a fejvadásszal, vagy nélküle. A többiek bólintanak, majd kezdetét veszi a móka.

Bence1997 2011.07.14. 20:05:20

Az előbb a legelején a droidok helyzetét gyengítem meg.

argu fisto 2011.07.15. 09:35:41

A hajó kilép a hiperűrből, majd leszáll. Az ajtó egy pillanatra kinyílik, és én pár pillanatra kilátok. Egy hatalmas fa mellett szálltunk le. Próbálok hallgatózni. A weequai azt mondja, hogy innen Corusantra megyünk. Közben a hajóra egy bérgyilkos is felszáll. A kalóz leszáll és elmegy. Majd droidok hangját hallom. Pár keselyű droid repülhet el felettünk. Hatalmas robbanás: Bumm! Hirtelen egy ismerős hang üti meg a fülemet. Egy wookie üvöltés tehát a Kashyyykon vagyunk, és a droidok megtámadták. Ekkor a hajó felszáll és eltűnünk a hiperűrben.
( Pesze ti még mindig azt hiszitek, hogy én a Tatooinon vagyok)

argu fisto 2011.07.15. 09:38:55

Klón katona: Egy hatalmas bomba eltalálta a Szenátust. 3 Droidszállító landolt a Szenátus előtt. Tankok! Tanokat hoztak. Rengeteg, droid, kommandó droidok, halál droidok, magna guardok, pók droidok! Kérem Jek hadnagy azonnal segítsen aaaa......

Bence1997 2011.07.15. 16:57:00

Jek hadnagy: Megérkezünk a tatooin -ra. Majd leszállunk Jabba palotájánál. Stone megkérdezi, hogy miért pont Jabba a cél? Én felelek neki, és elmondo, hogy ha valamilyen ügy van a tatooin -on, akkor Jabba a hibás érte. Stone bólint, majd bemegyünk.
Eközben Jabba épp eszik. Aztán hirtelen betoppanunk. Jabba megkérdezi, hogy miért vagyunk itt, mire én azt felelem, hogy ő (Jabba) felbérelte a híres Cad Bane -nt, hogy lopja el Fox -ot. Jabba tiltakozik, majd hívja az őrséget. Stone megkérdezi, hogy nincsen -e itten a parancsnok. Persze fegyverét Jabba -ra fogva. Jabba elmondja, hogy nincsen itt, és hogy a fejvadász, akit keresnek, épp Corusantra tart. Én meglepődök, de Stone azt mondja, hogy hazudik. Én leeresztem a fegyverét, és elmondom, hogy talán lehetséges, hogy igazat mond. Jabba bólint, hogy igaz. Stone végre beismeri, majd megköszönjük a segítséget, aztán kimegyünk a teremből.
Eközben Bane előlép egy sarok mögül, és azt mondja Jabba -nak, hogy nagyon szépen köszöni, majd megérkezik Todo, és elmondja, hogy a bombákat lerakta a hajójukra. Bane elmosolyodik, majd amikor láta, hogy becsukódik mögöttünk a hajó rámpája, megnyom egy gombot, mire felrobban a hajó.
Én eközben a robbanás pillanatában még épp meg tudom figyelni a palotát az ablakból, ám azután elsötétül a kép. Majd csak annyit látok utoljára, hogy négy kalóz visz befele a palotába.
Később felkelek, és látom, hogy a palota egyik börtönében vagyok. Sto9ne pedig mellettem, egy másik börtöncellában fekszik ájultan.

Bence1997 2011.07.15. 17:46:14

Eközben Jabba megkéri valamire Bane -t: ( A protokolldroid fordítsa )
- Szép munkát végzett, fejvadász.
- Ugyan, semmiség. Mi a kövi feladat?
- Nos az lenne, hogy menjen el Corusantra, és rabolja el Padmé Amidala szenátort, majd hozza ide őt!
Bane elmosolyodik, majd meghajol, és kimegy. A kövi pillanatban már a hiperűrben van a hajójával.
Ő, és Todo vannak, meg négy magnaguard, és három kommandósdroid, meg kettő kalóz.

argu fisto 2011.07.15. 17:58:47

Közben mi leszállunk egy poros bolygón a Florumon. Hondo Ohnaka már várt minket. Rengeteg kalóz jön a hajóz. Levisznek engem a hajóról és Hondo elé vezetnek. Hondo megvizsgál, majd ezt mondja a nőnek: Szép munka, drágám! Egy ilyen klónparancsnokot nem lehetett könnyű elfogni.
- Ugyan gyerekjáték volt- válaszolja a nő. Ekkor azonban egy ismerős alak jön ki Hondo kocsmájából. Aurra Sing az. Már volt szerencsém vele találkozni mikor Ahsoka parancsnok elfogta. De elszökött a nyomorult. Aurra nagyot nevet majd oda megy Hondohoz. Valamit a fülébe súg, majd távozik. Utána engem elvisznek a börtönbe. Ott próbálom az őröket meggyőzni, hogy rengeteg pénzt tudok nekik adni, de ők nem hallgatnak rám.

argu fisto 2011.07.15. 18:00:22

Klón katona: Jek hadnagy! Uram jelentkezzen! Baj van! A Kasyyykot megtámadták a droidok. A wookiek serege meghalt, segítenie kell! Válaszoljon!

argu fisto 2011.07.15. 18:03:51

Egy nautolan férfi megy oda hozzátok a börtönhöz. Az őröknek azt mondja egy csinos lány van odakint. Az őrök azonnal kimennek. A férfi oda megy hozzátok.
- Segítek nektek kiszabadulni, de nem lesz könnyű. Jabbának a palota minden szögletében vannak katonái, ráadásul, a Szepik is segítenek ennek a gengszternek! Csináljátok azt amit én mondok. Beállok a katonái közé, és mikor adott az alakalom elmenekülünk. A hajóm úgyis itt van a palota mellett. Világos?

Bence1997 2011.07.15. 18:14:49

Én bólintok, majd várok. Néhány perc múlva a nautolan férfi hirtelen kinyitja az ajtót nekem, és a társamnak, Stone -nak, aki még mindig eszméletlen. Majd megfogom őt, és a vállamra helyezem, majd a nautolan férfit követem a hajójához, majd mielőtt még beszállnánk, megkérdezi tőlem, hogy hova tartunk. Én válaszolok, hogy a Corusantra. A nautolan férfi elmondja, hogy néhány perce még beszélt Hondo -val, és azt mondta, hogy nála van egy parancsnok. Így elvisz minket oda. Nekem persze megörülök ennek, és beszállunk, majd elindulunk a Florumra.

argu fisto 2011.07.15. 19:39:06

Közben engem újra a hajóra visznek és bezárnak. Majd a nő, és egy kalóz beszáll a hajóra és elmennek velem. Kis idő múlva már egy másik bolygón vagyunk. Nem ismerem ezt a bolygót. Ismeretlen számomra. A levegője ködös, párás, a felszínét, puszták, és sivatagok borítják. Egy gyárhoz repülünk. Ott vár rénk egy zabrak férfi és több zabrak harcos. A férfi kezében kés van. Az övén rengeteg bicska és különféle kés van, és egy fénykard. Oda visznek elé. Megnéz. Majd azt mondja vigyenek a legrosszabb börtönbe.

Bence1997 2011.07.15. 19:49:09

Eközben mi megérkezünk a florumra. Először kiszáll a nautolan férfi, majd mi. Előttünk Hondo van. Megkérdezi, hogy miért vagyunk itt. A férfi elmondja, ( miközben egy kést tart Hondo felé ) hogy volt itt egy parancsnok, igaz-e?
Hondo vonakodik, majd végül bevallja, ám azt is mondja, hogy már elvitték. Megkérdezem, hogy mi a céljuk, hogy hova viszik Fox -ot. Hondo elmondja, hogy kitérőket tesznek, mielőtt elérik Corusantot. Megköszönöm a segítséget, majd a nautolan férfi elereszti a kést, majd elmegyünk. Hondo eközben felhívja a nőt, és megmondja nekik, hogy óvatosan, mert ez a játék túlságosan is veszélyes lehet. A nő viszont biztosítja, hogy sima menet lesz. Azzal szétkapcsol. Hondo eközben visszamegy a szobájába.
Mi pedig eközben megyünk a Florumtól távolabbra. Megkérdezi tőlem a nautolan, hogy hová megyünk. Én megmondom neki, hogy nincsen más választás. Vissza kell menni a Corusantra. A nautolan bólint, majd elindulunk Corusantra.
Ám Hondo -t felhívja újra a nő, és elmondja, hogy keressen ránk, és támadjon meg minket egy kis kalózcsapattal. Hondo azt feleli, hogy már nem akarja vállalni, mert már túl kockázatos, ám a nő rábízza az életét. Hondo ekkor befogja a száját, majd alkudozik, hogyha eltesz minket láb alól, akkor kiléphet -e. A nő bólint, majd szétkapcsolnak.
Hondo eközben kiadja a parancsot.

Bence1997 2011.07.15. 19:57:08

Mi eközben szépen lassan menetelünk a hperűrben, míg egyszer meg nem szakad. Megnézzük a műszereket, és meglátunk 4 db kalózhajót, ahogy felénk közelednek. Én átveszem a kormányt, majd kitérek a lövések elől. Majd hirtelen nekicsapódok egy kalózhajónak. Nem sérül meg a hajó, ám az övék se. Majd hirtelen a nautolannak eszébe jut valami, majd bemegy a lövészfülkébe. Majd elkezdi lőni a kalózhajókat. Már elpusztított hármat, és a negyedik is lángban áll, ám ekkor megjelenik előttünk kettő szepi cirkáló. Hirtelen sortüzet lő ránk, majd be is vontat minket. Aztán betörnek a droidok, és megölik a nautolant. Majd minket elfognak, és a börtöncellába dugnak, ( már megint ) majd annyit hallok, hogy elvisznek minket egy kémállomásra. És még azt is tudom, hogy hova: A geonosisra.
Majd a szepi cirkálók belépnek a hiperűrbe.
Eközben Hondo -nak jelentenek, hogy elfotak minket a szepik. Hondo bólint, majd felhívja a nőt, és elmondja a hírt. A nő ennek megörül, és azt mondja, hogy az alkunak vége. Hondo bólint, majd szétkapcsolnak.

Bence1997 2011.07.16. 12:31:45

Jek hadnagy: felkelek egy kis szobában. Előttem három magnaguard. Aztán megjelenik egy B-2 -es droid, és azt mondja, hogy kivégez minket. Ám inkább meghagynak minek. Aztán felvisznek minket egy hídra, és ott találkozunk Dooku -val. Elmondja, hogy csapdába estünk. Ekkor felhívja a köztársaságot, hogy megmondja, hogy el vagyunk fogva. Majd visszavisz minket a szobába kínozni, majd amikor már alig tudok mozogni, visszavisz engem a cellámba, és ott elájulok, majd még utoljára látom, hogy Stone -nt is beviszik kínozni.

Bence1997 2011.07.16. 12:34:31

Később néhány magnaguard belép hozzám, és Stone -hoz, és elvonszolnak minket egy hajóhoz, majd megjelenik Dooku, és azt mondja, hogy most szépen visszavisznek minket Jabbához.
Picivel később megérkezünk Jabba -hoz, és bevisznek újra a cellába, majd elaltatnak minket.
süti beállítások módosítása