Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Szinkronos értékelés: Citadell triológia

2011.06.10. 14:23 | argu fisto | Szólj hozzá!

Elérkeztünk az egyik kedvenc triológiámhoz. Már nagyon vártam. Rengeteg új karakter volt benne, amikhez jó szinkron is kellett. De ez nem okozott problémát a szinkronszínészeknek és a szinkronrendezőknek. Osi Sobecknek egy lágy mégis gonoszas  hangot képzeltem el. Hát nem teljesen olyan lett mint amit én vártom, de ez is nagyon jó volt. Aztán ott van Even Piell akihez kiválóan illett a hang. Tarkin hangja is jó volt, bár az elején szoknom kellett ( megszoktam a 4. részes hangját). Sahess Tiin mester hangja is jó volt. Összességében ezekhez a nagyon jó részekhez nagyon jó szinkron került.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr712973108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása