Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Padawanok kalandjai 2. rész: A Jedi reményei

2011.05.02. 15:28 | argu fisto | 1 komment

Sziasztok! Azért, hogy teljes legyen a sorrend, kiteszem ezt a részt is.

Az ifjak bementek az edzőterembe és leültek a székekre. Yoda a terem közepére állt és bemutatott pár trükköt az erő segítségével.

- Ő Yoda, a Jedik közül a legerősebb és legbölcsebb. - mondta Aniann Janynak. Yoda kihívta Márkót. Márkó lassan és óvatosan oda ment Yodahoz.

- Márkó, mond meg, hogy a templom melyik tornyában vannak a gyűlések. -adta ki a parancsot Yoda .

- Hát, ő a déliben. - mondta Márkó.

- Ez nem is igaz, mert az északiban vannak. - vágta rá Aniann.

- Én is tudtam. - morgott Aniannra Márkó.

- Ó, látom új jövevény jött hozzánk. - mondta Yoda. - te vagy az a gyermek akit Koth mester hozott a templomba?

- Igen, az én nevem Muntez Jany, de szólítson csak Janynak - mondta a zabrak fiú. Az ifjúk megkezdték a tanulni valókat. Mikor vége lett az órának Jany, Aniann, Márkó és Bariss elmentek enni. Ám amikor beléptek hirtelen megszólalt a vészcsengő. A négy ifjú azonnal kirohant a kantinból és megkérdezték az arra futó Ki Adi Mundit, hogy mondja el mi történt. A Jedi mester azt válaszolta, hogy valaki betört a templomba, de nekik nem kell félniük hisz a mesterek megoldják az ügyet. Utána tovább futott a dolgára. Aniann azonban nagyon kiváncsi volt mi történt valójában. Igaz Mundi mester elmondta mi történt, de őt akkor is érdekelte. Márkó mondta neki, hogy ne menjen, de Aniann csak ezt válaszolta: - Ha gyáva vagy ne gyere! Jany is Aniannal tartott, hisz őt is érdekelte a dolog és ha véletlenül elfogják a behatolót akkor talán kitüntetést kapnak Yodától. A két ifjú nagyon szeretett volna kitüntetést ezért elindultak körülnézni, akár két nyomozó. Aniann talált a földön egy kis lőport. Őszerinte ez egy nyom volt, de Jany szerint ez nem az. Így hát Jany tovább keresett, mígnem talált pár sáros lábnyomot. Addig követte a lábnyomokat, amíg meglátta, hogy a lábnyomok mellett egy halott Jedi fekszik. Jany nagyon megijdt. Alaposabban megnézte a halott Jedit. Látta, hogy ezt a Jedit lézerkardal ölték meg és felmerült benne az a gyanu, hogy egy Jedi ölte meg. Hirtelen egy magas fickó jelent meg előtte klón páncélban. 
- Szia, én Cody vagyok - mondta az idegen - te meg mit keresel itt?

- Szia! Én Jany vagyok és egy büntényt nyomozok éppen ki - mondta Jany.

- Á értem. Egyedül vagy? - kérdezte Cody.

- Nem itt van mögöttem a barátom Aniann is - válaszolta Jany.

- Én nem látom - mondta Cody. Jany megfordult, de nem volt mögötte a barátja.

- Aniann! - kiálltott fel Jany.

- Biztos elrabolták - mondta magában.

- Segítesz megkeresni? - Kérdezte Jany Codyt.

- Hát segítek, de csak egy feltétellel - mondta Cody.

- És mi lenne az? - Kérdezte Jany.

- Hát ha vezethetem én a csatát - mondta Cody.

- Rendben - válaszolta Jany. Elindultak a folyosón.

Hirtelen egy csuklyás alak tünt fel előttük. Ahogy azonban meglátta Codyt azonnal elfutott, Cody pedig utána. Jany közben észrevett valamit a mellette álló falon. A falon egy titkos ajtó volt. Jany halkan és óvatosan bement az ajtón és egy kis terembe találta magát. A teremben volt egy hologram asztal és a hologram körül rengeteg csuklyás alak. A hologramadásban egy kapucnis fickó beszélt (gondolom őt mindenki ismeri). Jany kihallgatta amit mondott és amilyen gyorsan csak tudott rohant  Codyhoz. Hamarossan meg is találta Codyt. Cody elmondta neki, hogy nem sikerült elkapnia a csuklyás fickót. A csuklyás eközben a mellettük lévő hatalmas oszlop mögött volt. Bekapcsolta az adóvevőjét és beleszólt .

- Egy nyavajás kis kölyök tudt az egész tervünkről. Itt vannak előttem, most mondja el annak a klónnak aki az előbb üldözött. Mit csináljak?

- Halgatassa el mind a kettőt én kiküldök még egy felderítőt és beszélek a dologról Sidius nagyúrnak. Ha esetleg valami történne azonnal szóljon. Értette? - kérdezte a vonal végén lévő hang.

- Értettem - válaszolta a csuklyás. A csuklyás hirtelen kiugrott az oszlop mögül és rálőtt Janyra. Szerencsére Jany még időben arrébb ugrott. Cody vissza lőtt a csuklyásra. Acsuklyás arréb gurult. Utána a csuklyás kötéllel megfogta a menekülő Codyt és Cody nagyot esett. A csuklyás ráugrott Codyra és leverte róla a sisakját. Cody erre lerugta magáról a csuklyás harcos és felvette a sisakját, utána pedig lelőtte az ellenfelét. Jany futott a titkos ajtó felé, de belebotlott Obi Wan Kenobiba. Hirtelen megjött Cody is.

- Cody, te meg mit keresel itt? - kérdezte Obi Wan.

- Hát csak őrködtem és utána rátaláltam erre a gyerekre és most segítek neki elkapni egy bűnöző bandát.

Jany mindent részletesen elmesélt Kenobinak .

Miután elmondta, Obi Wan és Cody betörték a titkos ajtót. A teremben a hologram hirtele kikapcsolódott, és a csuklyás alakok elővették a fegyvereiket. Kivéve egy, méghozzá a főnökük.

- Kihívnám önt egy párbajra - mondta Kenobi a főnöknek .

- Rég nem hívott ki már senki engemet. Mondjuk nem is csoda, hisz akik engem kihívtak egytől-eggyig meghaltak. Hiszen én Darth Shikurus egyben fejvadász és egyben Sith is vagyok - mondta a főnök.

- Nem lehet olyan nehéz téged legyőzni, hisz azok akikkel eddig harcoltál gondolom egy sem volt Jedi - mondta gúnyolódva Kenobi.

- Arcátlan patkány! - kiáltotta el magát Shikurus. - Lehet, hogy nem voltak Jedik, de te is olyan vagy az én szememben mint egy fejvadász vagy klón.

- Tényleg ez érdekes, maga meg az én szememben olyan mint egy nagyszájú senki - mondta Kenobi és kinyitotta a lézerkardját.

- A halál üldözzön téged Kenobi - mondta Shikurus és elővette a lila színű lézerkardját. Egy jó ideig küzdöttek mígnem Kenobi megszólalt.

- Meglátjuk ha több Jedi küzd ellened mit tudsz. Hirtelen egy csomó Jedi özönlött be a bejáraton. Ott volt Windu, Plo Koon, Kit Fisto, Shaak Ti, Luminara,  Aayla Secura, Eeth Koth és Ima Ga Dun is. Jany kiszabadította a barátját. Szinte az összes csuklyás harcost legyőzték kivéve eggyet, Shikurust. A fejvadász a lézerkardal szétvágta az ablakot, beinditotta a jeppekjét és elrepült. Jany és Aniann pedig megkapták a padawan rangot.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr252871861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gree parancsnok 2011.05.03. 18:51:12

nem is tudtam hogy a lézerfegyverek hagynak lőport :D
süti beállítások módosítása