Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Padawanok kalandjai :1 rész : A találkozás

2011.03.21. 16:59 | argu fisto | 4 komment

 Messze-messze egy távoli bolygón született egy kis zabrak fiú. A szülei nagyon szerették a kicsit. Ám, ahogy nőtt arra lettek figyelmesek, hogy a gyermek érzékeny az Erőre. Egyik reggel a fiú , akit Janynak hívtak, elment a barátjához játszani. A gyerek háza előtt azonban egy ismeretlen teherszállító hajó szállt le. A hajóból egy fejvadász jött ki. Bement a házba. Lőtt egy nagyon a levegőbe, és így szólt: 

-A gyerekért jöttem !                                                                                                -Soha!- mondja a gyerek apja, majd előveszi a szekrényből 44-es sugárfegyverét. A fejvadász azonban ekkor lelövi az anyát. Az apa erre ráugrik a fejvadászra, aki árammal rázza meg. A fejvadász utána három gránátot dob be a házba, majd elindul a hajójával a háztól nem mesze lévő faluba.                                                                         -Nem jár jól aki ellenkezik Cad Banenek !- mondja a fejvadász és elindult a hajóval.  Hirtelen egy hatalmas robbanás. A ház felrobbant és Jany szülei meghaltak. Jany később mikor hazaér, látja, hogy szülei meghaltak.                                    - Mi lesz most velem?- kérdezi magában. Ekkor azonban arra gondol amire az anyja kiskorában tanította. Elindul a barátjához, hogy ott megszálljon. A barátja szülei megengedik Janynak, hogy ott lakjon egy kis ideig. A fiú egy Rodiai kereskedőnek dolgozik. Egyik nap egy Jedi vadász száll le a bolt előtt. A gépből egy Zabrak Jedi száll ki. Jany nagyon kíváncsi, hogy vajon mit keres itt egy Jedi. Összeszedi minden bátorságát,és oda megy a Jedihez.                                                                                                    - Jónapot, segíthetek!?- kérdezi a kis fiú.                                                                  - Kifogyott az üzemanyag a vadászomból, ezért szálltam le ide- válaszolja a Jedi.              - Én, talán tudok segíteni- mondja Jany. Feltankolja a gépet, majd megkérdezi a Jedit .      - Veled mehetek Corusantra, hogy Jedi legyek én is. Itt már nincs senkim a szüleimet megölték és egy gonosz kereskedőnek a szolgája vagyok.A Jedi gondolkodik, majd így válaszol:- Velem jöhetsz!                                                                                        - Szuper!- kiabálja Jany. Ekkor azonban elő bukkan a kereskedő.                                    - Jany dolgozz, ne állj le mindenkivel beszélgetne !                                                      - Többi nem vagyok a szolgád !- jelenti ki Jany.                                                          - Jany, te innen el nem mész, örökre a szolgám leszel ! Világos?                                    - Lassíts már! - kiálltja a Jedi. A rodiai elővesz a puskáját és rálő a Jedire. Koth hárítja a lövést, majd az Erővel magához húzza a kereskedőt és a nyakához tartja a fénykardot.       - Ha nem engeded el a fiút , akkor meghalsz- mondja Koth. A roidai ekkor egy kést húz elő az övéből, ám ekkor Koth megöli. Jany büszkén megy Eeth Kothal a Jedi Templomba. Ott a padawanok találkoznak.                                                                                  - Szia ! Én Jany vagyok, és te ?                                                                              - Az én nevem Aniann- mondja egy togruta lány.                                                        - Én pedig Márkó vagyok- kiabálja Janynak egy ember fiú. Ekkor azonban megjön Yoda és elkezdődik az tanítás. 

Ezt a rész egy bevezető résznek szántam, azért lett egy kicsit rövid.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr272759552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ERgabi 2011.03.23. 18:42:23

Hát nekem tetszik csak az nem hogy Koth mester megöli azt a kereskedőt.Biztosan meglehetett volna oldani valahogy máshogy. :)

argu fisto 2011.03.23. 20:26:33

Hát a kereskedőt azért öltem meg , mert ő nem akarta elengedni Janyt, és akár meg is ölhette volna. Szóval én egy gonosz karaktert akartam belőle kihozni. Hiszen hasonló volt Jany és a kereskedő mint Anakin Wattoo.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2011.03.24. 16:01:35

Nekem is tetszik, jó lett :)
Viszont azért Jany egy kicsit lehetne szomorúbb is a szülei halála miatt XD Szerintem ha valakinek meghalnak a szülei, akkor annak nem az az első gondolata, hogy mi lesz vele ezután :P

argu fisto 2011.03.25. 10:38:33

Köszi, hogy írtál!
süti beállítások módosítása