Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Saját 1. évad 5-6-7. rész trailer

2010.10.22. 16:59 | argu fisto | 18 komment

Sziasztok ! Most csináltam a következő triológiához egy trailert .

Bespinen droidok járkálnak

Csata a Bespin felett ,

Anakin szétvág egy droidot ,

Gunray nevet ,

Plo Koon hárít egy lövést ,

Egy ember lelő egy droidot ,

 Dooku hologramja látszódik ,

Anakin lezuhan valahonnan ,

Ahsoka ájulva fekszik ,

A Bespini bánya felrobban ,

Rex és Cody lelőnek 3 droidot ,

Gunray megfenyegeti Ahsokát ,

3 tank lő Anakinra ,

Cody , Rex lelőnek pár Bespini embert ,

Gunray mutat Anakinra ,

Egy Szeparatista fregatt felrobban ,

Októberben a Clonewarsworld-ön folytatódik a kaland ,

A nagy Bepini csatával !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr62391270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.10.22. 18:23:07

Öhm.. lenne egy kérdésem: mi van a 2. és 3. résszel? és mi van a Cad Bane-es trilógiával?

kav12 2010.10.22. 18:23:49

Továbbá a Flatout, és 99 kalandjai? :/ Szerintem ne ígérj egyszerre olyan sokat, ha nem tudod megtartani :/

argu fisto 2010.10.22. 18:29:29

A Flatoutot hétvégén hozom , 99 kalandja következő részet , meg most írom , tehát , majd később jön . A 2. részt már régebben megírtam , a 3. részt pedig megírtam és el is mentettem , de nem tudom hova lett ?
Ja és értékeld a részem !!!!!!

barkó 2010.10.23. 18:23:49

@argu fisto: Te hallod, ne írjál többet. A hihetetlen képek, egytől egyig különböző trailerekből vannak átdolgozva. Nem mondom, hogy én nem szoktam koppintani, de ez már komolyan gáz!

argu fisto 2010.10.24. 11:17:13

Barkó ! Ne te mond meg , hogy írjak vagy ne . Nem akarok vitát , de egy kicsit vegyél vissza . Ja és a kedvedért a következő részekbe teszek párbeszédet . Jó ?

argu fisto 2010.10.24. 11:18:18

Ja és nem a trailerből vannak . De ha neked mégis , akar se lesznek olyanok , mint a sorozatban

barkó 2010.10.24. 11:31:02

@argu fisto: Minden történet elemi része a párbeszéd. Persze van amiben nincs, de a párbeszéd egy történet lényeges pontja. Persze tudom, hogy nehéz történetet írni, én is szenvedek a blogom saját sorozatával, de a párbeszéd fontos!

argu fisto 2010.10.24. 11:48:01

Rendben teszek bele párbeszédet . De írni fogok , mert ez egy írásos oldal . Azért mert vannak hírek , meg játékok stb , attól még ez egy írásos oldal . Remélem érted . De többé ne írj ilyeneket , hogy ez gáz , meg minden . Oké ?

argu fisto 2010.10.24. 11:49:23

Rendben teszek bele párbeszédet . De máskor ilyeneket nem írj az oldalra , hogy ez gáz stb . Oké ?

argu fisto 2010.10.24. 11:49:54

Hoppá , az elsőt nem vettem észre

barkó 2010.10.24. 15:18:33

@argu fisto: OK. Nem írok ilyeneket. Elküldjem az én egyik történetemet? Abból lehetne fejlődni + az esetleges kritikádtól én is fejlődhetek.

Eszchan · http://jedirend.com 2010.10.30. 00:50:12

Pedig kivételesen barkónak van igaza. Először meg kéne tanulni alap szinten fogalmazni, alkalmazni a magyar helyesírás szabályait (írásjelek előtt nincs szóköz például), és utána lehet belekezdeni az összefüggő történetek írásába... Argu, ha nem olvasol másoktól, akiknek már jobban megy (nem olvastam még soha semmit barkótól, de például a Jedi Rend FanFic archívumában rengeteg olyan írás van, ami a fejlődés felé terelgetne), soha nem fogsz fejlődni. Persze nem muszáj rajongói írásokat olvasni, olvass sok más könyvet, az is nagyon jó. Legalább látnád, hogy kell kinéznie egy szövegnek. Én most nem fikázni akarok, tényleg csak ötleteket próbálok adni, hogy hogyan lehetnél jobb, úgyhogy nehogy azzal gyere nekem, hogy de te így szoktad meg, stb. A helyesírásnál nincs olyan, hogy ki hogy szokta meg. Vannak szabályok, amiket be kell tartani. Az olvasás élményéből rengeteget el tudnak venni az ilyen hibák. Én még egy történetedet se olvastam, mert ránézek, és elmegy a kedvem. Majdnem olyan, mintha egy szóközök, írásjelek és nagy- és kisbetűk nélküli középkori szöveget olvasnék. Tudod, miért olvasták hangosan azokat a szövegeket a szerzetesek? Mert csak úgy tudták értelmezni őket. Egy formás, hibáktól mentes szövegnek sokkal szívesebben áll neki az ember. Aztán hogy tényleg jó író vagy-e, azt már a tartalom fogja eldönteni, de amíg az emberek idegenkednek attól is, hogy egyáltalán elolvassák az írásaidat, nem fog kiderülni, hogy milyen író vagy. Mielőtt felmerülne benned a kérdés, hogy milyen jogon osztom itt az észt: több mint 10 éve írok... Van már egy kis tapasztalatom. Egyébként meg szívesen segítek, ha tanács kell, tudod, hol tudsz elérni. ;)

argu fisto 2010.10.30. 07:45:28

Eszchan ! Én olvasom Wilwarin írásait , Kav12 írásait , Szuper Galaxy írásait . Tehát én olvasok . Meg itthon is rengeteg könyvem van . Egyépként igazad van .

barkó 2010.10.30. 08:48:42

@Eszchan: Kivételesen? Na mindegy... Mindenkinek van igaza valamiben nem pedig kivételesen. Ha akarod átküldöm az egyik kezdő sztorimat. Vagy azt amit most írtam...?

barkó 2010.10.30. 08:49:39

@argu fisto: Ez jó :DD Leírod, hogy igaza van és ugyanúgy benne vannak azok a hibák ami ellen szót emelt :XD Áááááá... Ez nagyon nagy volt :D

Eszchan · http://jedirend.com 2010.10.31. 19:49:53

barkó: nyugodtan küldhetsz sztorikat, esz.chan @ gmail.com Már ha nekem írtad. ;)

argu: az, hogy valakinek rengeteg könyve van, még nem jelent semmit. Azokat el is kell olvasni. ;) Milyen böngészőt használsz? Mert például a firefox nem véletlenül húzza alá az "egyépként"-et, a szó, amit keresel: egyébként. :)

barkó 2010.11.01. 12:14:32

@Eszchan: Oké, elküldöm mondjuk az elsőt, meg egy későbbit. Kritikákat a starwarsblog.pb@gmail.com -ra, vagy a babkop@gmail.com -ra kérnék. Ja és SZIGORÚAN amatőr írások, jó? Nincs még nagy írói háttér mögöttem, de annyira azért nem rosszak. Már amelyik :DD Bárhány (na van egy új szavam is :DD) sztorit csinálok, egyre jobb leszek :DD Ez a hosszukból is látszik. És tudom, hogy nem nekem mondtad, de mindegyik böngésző aláhúzza a hibákat.
süti beállítások módosítása