Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

3. évad friss

2010.09.19. 17:59 | argu fisto | 13 komment

Sziasztok ! Találtam pár infót a 3. évad 7. részéről .

                                                 Assassin ( Orgyilkos )

 

 

 

 

 

 

Szereplők : Ahsoka , Aurra Sing , Yoda ( további szereplők hamarossan )

Helyszín : (?)

Rövid ismertető : Ahsokának mostanában rengeteg rémálma van . Yoda mester furcsálja is ezt . Ahsoka álmaiban benne van Aurra Sing . Ahsoka elmegy megkeresni a fejvadász nőt . Vajon Ahsoka megtalálja Aurrát , és mik is ezek a rémálmok ? ( nem biztos , hogy pontosan ez de hasonló )

Véleményt írjatok kommentbe !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr372308085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirnyo 2010.09.19. 18:19:12

Én azt nem értem, hogy miért megy el megkeresni, hisz szeme láttára zuhant le a Slave 1-gyel és (elvileg) meghalt :P

Hirnyo 2010.09.19. 18:26:37

Am kérdezhetek valamit?
Kirakhatok a saját oldalamra "Szerinted mit mondot" ?
Mert tőled láttam, és azért az engedélyed nélküli kirakás lopásnak minősülhet.

Eszchan · http://jedirend.com 2010.09.20. 09:01:19

Lopásnak minősül? Akkor tőlem ki lopta el? :P

Ariza (törölt) 2010.09.21. 21:33:28

Hát én ezt az Ahsoka álmai történetszálat nagyon nem várom. Igazából mintha a készitők is rájöttek volna arra hogy Ahoska a sorozat gyenge pontja, és ezért a 2. évadban kevesebbet is szerepeltették. Most megint előszedték, de még ne irjuk le jó is kisülhet belőle...

Lok Durd 2010.09.22. 19:19:06

@Eszchan: Tudod az interneten több millió blog, honlap hirdetés, stb. van. Majd pont tőled lop valaki igaz? Ez olyan mint, ha azt mondanám, hogy a clone wars 3. évad lopta volna barkó és Ariza saját sorozatának első részében a fejvadászos figyelőket. Gondolkozz néha!

Eszchan · http://jedirend.com 2010.09.23. 21:47:17

Nem kellett ezen mit gondolkodni, képzeld, csak kicsit fura, hogy ugyanazt a nevet adta a játéknak, mint ami nálunk a játék neve. :P Te is gondolkodhatnál, mielőtt elkezded osztani az észt, kedves Lok Durd.

argu fisto 2010.09.24. 07:07:23

Jó ! Ezt a vitát most szépen hadjátok abba ! Eszchan , tudod rengeteg oldalon megtalálható ez a játék . Inkább örülj neki , hogy másoknak is tetszik . De fejezzétek be a vitát !!!!!!!

barkó 2010.09.24. 15:06:14

@Eszchan: Ha rosszul tudnám akkor ne javíts ki, de ez azért egy eléggé elterjedt játék. Nem mindenki a hiper-szuper honlapodról fogja lemásolni a dolgokat.
@argu fisto: Mi lenne ha kiraknád a linkblogba, hogy társoldalak vagyunk? Rohadtul nem használ nekünk, hogy írtál egy kemény bejegyzést.

ERgabi 2010.09.24. 20:28:47

Jújj de dúrva vita de milenne ha Nem Argu oldalán beszélnétek meg:\mert az tény hogy ő robbantotta ki ezt a vitát
egy játékkal, amit ha Lok Durd írásait vesszük alapul akkor sokan használják az oldalukon csak Argu elkövette azt a hibát hogy azt a nevet adta a játéknak ami Eszchan is. Ha jól értem!
Szóval szerintem hülyeségeken veszekedtek.
(próbáltam pártatlan lenni!)
by:gabi

ERgabi 2010.09.24. 20:31:52

barkó helyébe meg visszavennék mert Argu nem rég csinálta az oldalát és szerintem nem könnyű egy ilyen blogos oldalt elkészíteni (egy chatet tehetne mihamarabb:D)Jah és csak megjegyzem hogy ha ilyen modorban írnál nálam már régen töröltem volna az írásod és a társoldalad se lennék :\
gabi

barkó 2010.09.25. 12:18:22

@ERgabi: Hogy te mit csinálnál a blogodon hidegen hagy. Én sem csinálom régóta a blogomat szóval tudom milyen. Azt sem tudom, hogy milyen az oldalad.

ERgabi 2010.09.25. 22:21:08

@barkó: Hát az én oldalam címe az h my-starwars.try.hu
Én is a társoldala vagyok argunak csak nem olyan türelmetlen
és am nem csinálnék semmit a blogomon:)
süti beállítások módosítása