Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Lethal Trackdown : szinkronos benyomások

2010.09.02. 19:38 | argu fisto | 2 komment

Sziasztok ! Hát igen , itt a vége a 2. évadnak , pedig szinte csak most kezdődött . Na szóval , nézzük is mi volt benne . Ez a rész már angolul is baromira tetszett . Windu , Anakin és Ahsoka hozták amit szoktak . Plo Koonak megint az új hangja volt ( szerintem a régi jobb volt ) . Bobának is tetszett a hangja . Aurra akinek ebben a részben főszerepe volt . Neki is jó volt a hangja , de nekem az ő hangja angolul jobban tetszett . Szokatlan volt ezeket a hangot hallani ebben a részben ( de ez azért is van mert én legalább 10 000 - szer megnéztem angolul ) . Castes is hoztat amit eddig hozott , szerintem ez is elment . Bossk hangja tetszett , Kilian admirális hangja is jó volt . A kocsmában is jók voltak a hangok . Most viszont volt egy nagy problémám az pedig a fordítás . Hát eszméletlen mennyi rossz fordítás volt . Kezdeném azzal , hogy Bossk amikor a végén mondja '' most fűbe haraptatok " ehelyett ezt kellett volna monmdani : '' most pedig a stukim végez veletek " . Hát ez nagy hiba . Aztán Hondo . Hát angolul sokkal jobb volt a hangja mint magyarul . Nem élte bele a szinkronszínész . És ez newm tetszett .

Értékelés :

rész : 100 %

szinkron : 77 %

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr532267407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gree parancsnok 2010.09.02. 20:03:12

én a "stuki" szót be nem tenném a sorozatba.semmi baj nincs ezzel a mondattal

argu fisto 2010.09.03. 12:32:37

Jó igaz . De neked is eékell mondanod , hogy voltak baklövések
süti beállítások módosítása