Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Hírek a Star Warsról

2010.08.27. 17:30 | argu fisto | Szólj hozzá!

Sziasztok ! Körbe néztem Wikipédián és elég sok érdekességet találtam . Első amit kiszúrtam az volt , hogy Boba Fettnek van egy lány . Hát ezérdekes . Onnan olvastam , hogy megnéztem a Birodalom alatt mi volt a Geonosissal . Azt kaptam , hogy függetlenné vált , és Boba Fett vissza ment abba az arénába ahol Windu megölte apját és eltemette . Mellé temette el a lányát Ailyen Velt. Visszatérve a Geonósisra a Galactikus Polgárháború idején Wedge Antellias ( nem tom ki ismeri , mert én nem ) megbróbálta kiszabadítani a Bakuran börtönözött foglyokat . Az akció során néhány szállító a Geonosisra szökött a fegyvenceivel , ezért a Szövetségiek követték a hajókat. A csata során Wedge meglébően tapasztalta , hogy a bolygón még aktívan működtek a B1-es droidok . És szinte csoda , de Wedge nem mással szökött meg a bolygóról mint Obi Wan Kenobi Vadászgépével amit akkor hagyott ott mikor elfogták a Geonózisiak . Azért ez nagyon érdekes ! Aztán a 2 . dolog amit kiszúrtam az az volt , hogy Bib Fortuna Jabba szolgája megszökött a Jabba hajójáról mielőtt az felrobbant volna és egy fejvadász banda feje lett a Tatuinon . Tehát lehetne 7. részt csinálni , úgy hogy Bib Fortuna megakarná ölni Lukékat . A 3. dolog amit észrevettem , az , hogy még valamiért lehetne 7. részt csinálni . Méghozzá azért , mert azt olvastam , hogy Palpatine újjászületik . Hát többet nem tudtam róla kideríteni , de ez érdekes . Tehát itt a lehetőség meglehet csinálni a 7. részt . Én azt képzelném el , hogy Luke bejárja a Galxyst és ifjú Jediket keres . Közben Bib Fortuna és nagy fejvadászbandája bosszút akarnak állni Lukon . De Palpatine újjászületik és vissza akar vágni a Jediknek ( utóbbit mondjuk 8 . résznek ) . Na ennyit akartam , de még majd hozok ilyen infókat .

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr652252567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása