Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Szerepjáték: Nyári Csata

2012.07.18. 09:31 | argu fisto | 11 komment

Elkezdés: 2012.07.18.

Befejezés: ???

Történet: Yoda mestert és még néhány padawant elraboltak. Azt, hogy kik azt sajnos még nem tudni. A Jedi Tanács azonnal Yoda keresésére indul. A 190-es légió feladata, hogy megvizsgálja a tett helyszínét.

Szereplők: Fox parancsnok, Jek hadnagy

                                      ( A játék a hozzászólásoknál játszódik)

Szabályok: - Ne írj ide olyat nem a csatához tartozik!

                   - Tilos a káromkodás, más piszkálása, ronda beszéd!

                   -  Ne te egyedül írd le a teljes cselekményt, várd meg amíg mások is írnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr614663742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2012.07.19. 09:20:09

Rendben Jek! Akkor induljunk a Jedi Templomhoz.
El is indulunk és velünk tart még négy másik katona.

Bence1997 2012.07.22. 15:47:19

Elindultunk. Hamarosan leszállunk a gunshippel a jedi templom elé. Kijövünk, és bemegyünk. Rögtön Mace és még néhány jedi fogad bennünket. Megmutatják a helyszínt. Elkezdünk nyomozni.

argu fisto 2012.07.25. 15:45:57

Én miután kiszálltam a taxiból, megláttam egy alakot fönt az egyik toronynál. De mikor ő is észrevett eltűnt. Tehát oda bent elkezdjük megvizsgálni a terepet. Az őröket lelőtték, méghozzá pisztollyal, de ezen kívül semmi mást nem lehet találni. Én bemegyek az Arhívumba. Észre veszem, hogy az egyik ilyen szekrényféleség nyitva van. Windu elmondja, hogy abban egy Jedi kódexet tároltak. Szóval lehet, hogy a kódex miatt jöttek, de az is lehetséges, hogy a mestert akarták elrabolni. A a csapat egyik újonc tagja Bix észrevesz, néhány lábnyomot. Sáros lábnyom, tehát valamilyen mocsaras vidékről jöhettek, de nem biztos, hogy ugyan oda vitték Yodát. Kimegyünk az épületből. Megkérdezem Windut, hogy a kamerák nem rögzítették e az esetet. Windu azt mondja, hogy a kamerákat kilőtték még mielőtt támadtak volna. Ekkor a tetőn lévő alak ránk lő. Windu ugrik egyet és követi. Mi is üldözzük. Én bekapcsolom a jetpackomot és repülve követem. Szerencsére el is tudom találni. Az alak egy fejvadász méghozzá egy nő. Megkérdezi Windu, hogy hol van Yoda. A nő semmit nem mond. Most én azt kérdezem, hogy ki bérelte fel. Erre csak azt mondja, hogy azt senki sem tudja még ő maga sem, de ezek után meghal. Ezzel nem lettünk okosabbak. Vissza megyünk a Corusanti klón bázisra és én meg Jek elkezdünk találgatni, hogy vajon mi is lehet ez az egész?

Bence1997 2012.07.25. 18:18:57

Találgatunk, majd egyszercsak egy rodiai jelenik meg a klónbázis előtt egy mesterlövész fegyverrel. Én és Fox elindulunk felé néhány klónnal. A rodiai erre futni kezd, majd betér egy sikátorba, ahova mi is bemegyünk.
A sikátorban ekkor megjelenik 5 db IG-88 -as droid. Elkezdenek ránk lőni. Mi összesen kilencen vagyunk és rögtön megfogyatkozunk 8 emberre. Végül amikor már csak 6 -an maradunk, megérkezik egy klón mentőalakulat ( a mentőalakulat összesen 12 db klónból áll ) és elintézik a megmaradt 2 db IG droidot. Eközben a sikátor egyik sarkánál kettő IG -s jelenik meg, plussz a rodiai. Mi fedezéket keresünk, majd lelöjjük a két droidot a rodiai viszont taxiba száll, ám ekkor az hirtelen felrobban.

argu fisto 2012.07.26. 17:36:35

Vissza megyünk a bázisra. Én még mindig nem értem, vajon miért ölték meg azt a rodiait. Ekkor az egyik klón egy levelet hoz hozzánk. Írott levél, igaz elég régi módi de elolvasom( ilyen táblán van).

Jedik, klónok! Csak figyelmeztetem magukat, hogy ha nem állnak le a nyomozással és nem adják meg magukat akkor mind meghalnak. Ugyanis bombákat rejtettem el Corusant összes negyedében ( egy bomba hatótávolsága kb 10 km). Tehát ha ezt megértették akkor tegyék azt amit mondok. Én elküldök a szenátushoz egy futárt. Ő kérni fogja azt amit most kérek: egy fénykardot, a köztársaságiak titkos bázisainak térképét, klón páncélokat, és annak a hírhedt új fegyverzetnek a tervrajzát. Ne feledjék el mit mondtam. A bombák amúgy is láthatatlanok tehát még keresni sem tudnák őket, de ha mégis megtennék vannak embereim Corusanton és biztosítanak engem arról, hogy robbanthatok. Ha ezt mind megteszik és a csomagot holnap délre a szenátus elé hozzák, csak klónok és fegyvertelenül, akkor nem robbantok és az elrabolt Jedi mesternek sem esik bántódása.
Írta: Anonymus

Bence1997 2012.07.27. 20:07:44

El kezdjük találgatni, hogy ki lehet ez az Anonymus. Írok is egy levelet neki:

Anonymus!
Ha holnap délben odaadjuk magának a dolgokat, akkor visszakapjuk a jedi mestert?
Nem akarunk kockázatot vállalni!
Jek hadnagy

Ekkor azonban észreveszek valamit Anonymus írásán. Megkérdezem az egyik kódmestert, hogy lelehet -e nyomozni az ilyen irományok helyzetét. A kódmester rábólint, és elmondja, hogy ez időbe telik. Rábólintunk, majd elindulunk a jedi templomba.

argu fisto 2012.07.30. 16:33:29

Találok is valamit Anonymusról:
név: ismeretlen
faj.ismeretlen
nem:férfi
foglalkozás: fejvadász, bérgyilkos, csempész, rablóbanda vezér

A következőt mondom Jeknek:
- Jek én nem akarok a lakosság életével játszani, ezért szerintem adjuk át annak a futárnak amit kért Anonymus. A futár járművére titokban lövetek az egyik épület tetejéről egy nyomkövetőt, így az eltud minket vezetni a titokzatos ellenfelünkhöz!

Bence1997 2012.07.30. 16:50:37

rendben van. válaszolom. Elkészítjük a dolgokat. Másnap megérkezik délben a futár. Fox te rárakod a nyomkövetőt, miközben mi üzletelünk. Amikor vége a melónak, a futár beszáll és elmegy. Megnézzük hogy hova tart. Látjuk, hogy a pont kimegy az űrbe, és eltűnik, majd azt figyeljük meg, hogy a pont egy bolygóra érkezik: Az Ord Mantell -re.

argu fisto 2012.08.01. 17:37:06

Követjük a futárt az Ord Mantellre. Ám ott a futár átadja a csomagot egy másik futárnak. Arra a járműre sajnos nem siker jeladót tenni, de én követem.

Bence1997 2012.08.01. 18:03:25

én pedig visszamegyek a corusantra hogy hátha találok ott valami nyomot a bombákkal kapcsolatban.
süti beállítások módosítása