Argu fisto írásai

Sziasztok ! Ezen a blogon az én írásaimat olvashatod , de tálász itt híreket és egy csomó más dolgot is . Az oldal folyamatosan frissül ezért érdemes gyakran visszajönni . Üdv a szerkesztő argu fisto

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

HTML

Évadértékelés!

2012.08.15. 17:00 | argu fisto | 2 komment

Sziasztok! Most arra szeretnélek megkérni benneteket, hogy értékeljétek a 2.évadomat az alábbi szempontok szerint:

Legjobb epizód:

Legrosszabb epizód:

Legjobb helyszín:

Legjobb történetszál:

Maga az évad: ?%


A bejegyzés trackback címe:

https://clonewarsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr814714094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence1997 2012.08.15. 17:48:56

Először az évaddal foglalkozom:
Első rész: Nabboi támadás! Ez a rész kezdésnek jó volt, egy kicsit rövid, de jó évadkezdés volt. A Grievous bosszúja jó akciós rész volt. Tetszett, majd a Rettegés temploma. Az furcsa volt nekem, de még elviselhető volt az akciók terén. A 4. rész ami fura volt már nekem, de nem hittem el: tetszett! Jó volt, nem volt szepi benne :D de tetszett!
Aztán jött a Mandi ötös rész! Az első rövid volt de tetszett, mivel felvázolta a helyzetet. A 6. rész jó volt majd jött a hetedik rész. A 8. rész! Vizsla meghalt benne és ez nekem egy kicsit rosszul esett, mert azt hittem hogy az uccsó részben fog meghalni. No mind1. Megbarátkoztam vele! Az uccsó rész pedig egy nagyon jó rész volt. Tetszettek az akciók, és a többi.
MAJD JÖTT néhány hónapos késlekedés! ugye a Ventresses trilógia első része jó volt. Tetszett. Majd várhattunk szilveszter utánig! Nem baj! semmi baj nem volt vele! Az azutánni két rész a trió lezárása volt. Tetszett ez a szál, és utánna hát...... elképzeltem h a nightsisters előtt ez történik, aztán meg a stb. :D
Majd jött a börtönös fejvadászos Hondos, Bane -es, Bobás, klónos történetszál. Duológiaként. Jó volt a kezdés, és még jobb volt a folytatás! Nekem ez egy külön öröm volt, hogy végre ilyet is olvashatok :P
Az azutánni két rész számomra nem volt annyira jó, De!!!!! megmondom h miért! A 15. rész nekem nagyon tetszett! ( na jó nem annyira, de ne érts félre ) Az eleje a közepe nagyon jó volt, a vége egy kicsit mintha alábbhagyott volna. De lehet hogy Boost halála miatt! :D nem tom. Na megint mind1. Az azutánni duó is jó volt. Tetszett Bane stílusa hogy ki akarja nyírni Obit. Jek is jó volt. Szóval ez a duo is jóra sikeredett.
MAJD JÖTT AZ ÉVADZÁRÓ KVADROLÓGIA!
Az első rész számomra jó volt. Maul mint szellem nagyon jó volt. Örültem is neki. ( de most már annak is örülök hogy visszahozták :D ) A próbák jók voltak. Aztán jött két rész Corusant ostromaként. Furcsa volt ilyen sith harcosokat látni, de végül megbarátkoztam velük. Ventress meg kipurcant. Annyi neki, jó volt. Aztán az évadzáró rész is jó lett. És várom ennek a kvadrológiának a lezáró duóját!
Összesítve ez egy jó évad volt. Ez mondjuk nevezheted első évadodnak is. :DDD
Jók voltak a részek, néhány dolog nem nagyon tetszett, de ezek minimálisak. Összesítve jó volt, friss volt. 90%

Legjobb epizód: Jedi gyilkos
Legrosszabb epizód: A rettegés temploma ( nem voltam annyira oda )
Legjobb helyszín: Corusant ( egyértelmű )
Legjobb történetszál: Börtönös; Bobás; Hondós; történetszál/duológia
süti beállítások módosítása